0 CZK

5 důvodů proč přejít na novou administraci (admin2)

Používáte stále starou administraci systému inPage? V následujícím článku vám přinášíme důvody, které vás přesvědčí k přechodu na novou administraci inPage.

Responzivní design

Administrace je vytvořena responzivním designu, který se přizpůsobí zařízení ze kterého se do ní přihlásíte. Nyní můžete pohodlně upravovat své stránky i na mobilu či tabletu např. při cestě vlakem či na dovolené. Nová administrace přináší také moderní a přehledný design, ve kterém je správa webu snadnější a rychlejší. Některé položky nastavení mají vlastní položku v navigační liště např. nastavení menu se skrývá pod položkou Menu a práce s prvky webu pod položkou Struktura.

Přehlednější uspořádání stránek, obrázků a souborů

Stránky, obrázky a další položky jsou nyní přehledněji uspořádané a práce s nimi je tak jednodušší. Velkou výhodou jsou náhledy k produktům v e-shopu, které ukončí zdlouhavé hledání konkrétního produktu a usnadní orientaci při jejich úpravě.

Zálohy článků

Jistě se vám již stalo, že jste provedli úpravu stránky a změnu jste chtěli vrátit zpět? V nové administraci je to již možné. Přidali jsme funkci záloh, které se provedou vždy po uložení stránky. Snadno vrátíte původní stránku ze zálohy. Stačí kliknkout na tlačítko a vybrat ze seznamu záloh požadovanou verzi. 

Propojení se službami Google

Systém inPage bylo již dříve možné propojit se službami Google Analytics a Google Search Console (dříve Google Webmaster Tools). Do nové administrace jsme přidali možnost propojení s Google Tag Managerem, který umožňuje vkládat na web reklamní a měřící skripty/znaky bez nutné znalosti programování. Formulářům jsme přidali možnost zvolit antispamovou ochranu Google reCAPTCHA, která chrání vaše formuláře před spamujícími roboty.

Nové funkce

Mimo jiné naleznete v administraci nové funkce jako jsou:

  • hlavní obrázek, který lze vložit k článkům bez nutnosti vkládání obrázku do perexu článku. Obrázek se zobrazí ve výpisu článků, při sdílení článku na Facebooku nebo při zobrazení v RSS feedu.
  • přesměrování URL adresy smazaných článků na články nové, tak zamezíte zobrazení chybového hlášení a návštěvníky přesmerujete na jinou stránku webu.
  • zobrazení odkazů na sociální sítě v patičce webu
  • nastavení elektronické evidence tržeb (EET) a zobrazení produktu ve více kategoriích v e-shopu
  • využití vzorových stránek např. Obchodní podmínky, či Zásady zpracování osobních údajů, které stačí jen přizpůsobit svým potřebám

Prihláška do online kurzu

1. Pred vyplnením prihlášky si prosím pozorne prečítajte Zmluvné podmienky.

2. Kolónky označené hviezdičkou je nutné vyplniť v záujme presnej registrácie, neskoršej prípadnej komunikácie a v prípade akreditovaného kurzu Výživový poradca, pre správne vyplnenie Osvedčenia o absolvovaní kurzu. V kurze Výživový poradca sa do osvedčenia uvádza aj dátum a miesto narodenia.

3. Vyplnením a odoslaním prihlášky vykonáte záväzný návrh na uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb. Predtým, než urobíte záväzný návrh, máte právo na poskytnutie predzmluvných informácií. Uvedené informácie sú obsiahnuté v našich zmluvných podmienkach, ktoré zároveň upravujú podmienky poskytovania služieb poskytovateľom. Odoslaním prihlášky potvrdzujete, že ste sa zoznámil / -a s týmito zmluvnými podmienkami a že s nimi súhlasíte. Pred odoslaním prihlášky máte možnosť zistiť a meniť údaje zadávané do formulára, lebo všetky dáta zadané do objednávky možno skontrolovať a zmeniť až do okamihu odoslania prihlášky. Prosíme, aby ste vyplneniu prihlášky venovali zvýšenú pozornosť a zadané dáta pred odoslaním starostlivo skontrolovali.

4. Informácie o tom, ako spracovávame Vaše osobné údaje, nájdete v dokumente Zásady spracovania osobných údajov. Odoslaním prihlášky potvrdzujete, že ste sa s nimi oboznámil (a).

5. Daňový doklad vystavujeme automaticky každému záujemcovi na adresu, ktorú uvedie ako miesto trvalého bydliska. Otázka v prihláške na to, či si prajete daňový doklad, sa týka fyzických osôb - podnikateľov a právnických osôb. V takom prípade prosíme o zaškrtnutie možnosti "áno" a vyplnenie políčka "Adresa pre daňový doklad". Tu prosím uveďte IČO, prípadne DIČ.

6. Úspešné odoslanie prihlášky Vám potvrdí automat a jej registráciu Vám potvrdíme najneskôr do 24 hodín.

Výber kurzu
Osobné informácie
Kontaktné údaje
Faktúra - firemné údaje

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.